Proffsmagasinet öppnar dörrarna för Hitachi Power Tools

Nytt i sortimentet på Proffsmagasinet Svenska AB är Hitachi Power Tools

Under våren 2012 presenteras verktyg av märket Hitachi på www.proffsmagasinet.se.

Hitachi grundades år 1910 är idag ett av världens ledande elektronikföretag med ca 320 000 anställda över hela världen. Från år 1982 då Hitachi Europe grundades finns idag över 500 anställda i 13 europeiska länder. Läs mer om Hitachi's historia i den bifogade PDF'en.

Nu under våren 2012 har sortimentet på Proffsmagasinet.se vuxit på bredden och senast med produkter från Hitachi Power Tools. Även om alla produkter inte är publicerade än så kan vi självklart ta hem allt som Hitachi Power Tools har i sitt sortiment.

”-Vi är oerhört engagerade i att leverera proffs-produkter till våra kunder och stolta över att presentera Hitachi i sortimentet”, menar Arvid Öhman, VD på Proffsmagasinet Svenska AB.

För mer information kontakta:

Petra Larsson, Pressanvarig Proffsmagasinet

E-post: petra@proffsmagasinet.se