Det nya på Proffsmagasinet.se - FLEX maskiner

FLEX grundades år 1922 och redan år 1929 byggdes världens första vinkelslip som fick namnet FLEX. Idag är företaget medlem i "European Power Tool Association" och finns representerat på över 130 orter. "Slogan: Kvalitetsverktyg från professionella till professionella."

Proffsmagasinet.se är stolta över att presentera produkter ur FLEX sortiment. FLEX maskiner har en lång livslängd, utlovad prestanda och funktionalitet. Mest kända är dem för sina olika varianter av slipmaskiner, allt från vinkelslipar, excenterslipar, betongslipar till golv-, vägg-och takslipar. Tekniken i maskinerna är utvecklad med fokus på hållbarhet, driftstid och säkerhet för att ge användaren den högsta kvalitet. Den ergonomiska designen är utformad för längre användning vilket gör att FLEX har flera miljoner användare!

Läs mer om FLEX och se sortimentet på Proffsmagasinets hemsida.

www.proffsmagasinet.se eller FLEX.

FLEX Dammsugare
FLEX Golv, vägg-och takslip samt slipmaskiner
FLEX Borrhammare