Proffsmagasinet Svenska AB välkomnar Milwaukee Electric Tool

Under hösten 2012 presenteras produkter från Milwaukee Electric Tool på www.proffsmagasinet.se.

Proffsmagasinet Svenska AB har under hösten 2012 utökat sortimentet inom proffsverktyg genom att Milwaukee Electric Tool nu finns i webbbutiken.

En företagsbeskrivning från milwaukeetools.se

"Milwaukee Electric Tool grundades 1924 och har som mål att skapa de bästa elverktygen och tillbehören i Heavy-Dutykvalitet för professionella användare. Idag förknippas märket Milwaukee med högklassiga, tåliga och tillförlitliga professionella verktyg. "

För mer information kontakta:

Petra Larsson, Pressanvarig Proffsmagasinet Svenska AB

E-post: petra@proffsmagasinet.se

Proffsmagasinet levererar verktyg, laser- och mätinstrument av kända märken till bra priser. Vi är baserade i Stockholm, där vi har butik och hämtlager centralt i korsningen Sveavägen/Vanadisvägen. I vårt sortiment hittar ni varumärken som Leica, Topcon, Bosch, Makita, FLIR, Peltor med flera. Vi lagerför större delen av vårt sortiment så de flesta paket skickas inom Sverige redan samma dag som de beställs.