Välkommen till Prognoscentrets NKI-seminarium med fokus på småhus.

Torsdagen den 27 september har vi glädjen att bjuda in såväl kunder som andra intresserade till vårt allra första seminarium med fokus på nöjdhet bland köpare av styckebyggda småhus. Vi kommer vi att presentera hur nöjdheten ser ut i branschen och vad som påverkar hur nöjd en husköpare blir. Vid seminariet kommer vi också att offentliggöra husleverantören med Sveriges nöjdaste kunder och uppmärksamma andra goda prestationer.

Sedan ett år tillbaka mäter Prognoscentret kundnöjdhet bland köpare av styckebyggda småhus på samma sätt som vi har gjort under lång tid bland projektbyggda bostäder. I dagsläget deltar 14 av de största varumärkena i Sverige i undersökningen. Läs mer om undersökningen här.

Vem riktar sig seminariet till?

Seminariet är öppet för alla som arbetar med eller har ett intresse av kundnöjdhetsfrågor. Vill du ta med dig en eller flera kollegor är de också hjärtligt välkomna.

När?
27 september
Lunch från kl. 11.30.
Seminariet börjar kl. 12 och avslutas ca kl. 14

Var?
Spårvagnshallarna
Birger Jarlsgatan 57 A, Stockholm
Hitta hit
Parkeringshus i närheten

Länk till anmälan
Boka din plats senast den 18 september.

Kostnad
Seminariet är kostnadsfritt.

Frågor?
Om du har frågor angående seminariet kan du kontakta Karolina via mejl eller telefon 08-440 93 68.

• seminarium