Extrema äventyr & ledarskap!

UTE NU | I Proleadpodden #31 träffar affärspsykolog Jan Blomström ingen mindre än tuffingen Lena Padukova, ledare och professionell äventyrare. Tillsammans förstår vi ledarskap och hur man motiverar sig själv och andra utifrån erfarenheter från Lenas olika expeditioner och extrema äventyr.

Lena som tar med grupper och bestiger bergsmassiv, korsar kontinenter på cykel eller seglar i arktiska vatten. Hon kan allt som är värt att veta om ledarskap, samarbete, motivation och och vikten av att hitta den inre drivkraften som betyder något på riktigt för att ta sig fram till målet. Tillsammans drar vi dessutom mängder av praktiska paralleller till arbetslivet och att prestera på jobbet.

Lyssna på avsnittet på Soundcloud eller där poddar finns.

Om proleadpodden

Proleadpodden är Sveriges främsta affärspsykologiska PodCast! Jan Blomström är affärspsykologen som drivs av att rikta ledarskap och arbetsliv mot uppdraget. I Proleadpodden möter han drivna ledare och HR-experter som han är extra nyfiken på och du bjuds framförallt på sköna samtal inom ledarskap, arbetsliv och företagande.

Prolead | beyond leadership

www.proleadpodden.se