Ingen ska behöva riskera mobbning på jobbet!

Pressmeddelande   •   Okt 31, 2016 08:36 CET

I vårt kanske viktigare avsnitt av Proleadpodden träffar affärspsykolog Jan Blomström sin kollega och Sveriges främsta expert på mobbning, Stefan Blomberg. Han arbetar som psykolog vid arbets- och miljömedicin i Linköping och är även bl.a. författare till boken Mobbning på jobbet. Vi pratar om arbetsmiljö, kränkande särbehandling, mobbning, ohälsa, organisatorisk och social arbetsmiljö. Hur det kommer till uttryck och åtgärder man kan göra.

Stefan berättar även om sin medverkan som expert i TV-serien Morgans Misison som sänds till våren.

Lyssna på avsnittet via:    iTunes   Soundcloud  Acast

Proleadpdden är en podcast om ledning och ledarskap där affärspsykolog Jan Blomström möter gäster han är extra nyfiken på. www.proleadpodden.se

Prolead Consulting

• Konsultverksamhet för ledning och ledarskap med affärspsykolog Jan Blomström www.prolead.se

Proleadpodden

• En podcast om ledning och ledarskap där affärspsykolog Jan Blomström möter drivna gäster han är extra nyfiken på. www.proleadpodden.se

Prolead Förlag

Vi drivs av kärleken till nya generationens ledarskap och till den effekt som uppnås i verksamheterna med riktigt bra ledning. Vi kallar konceptet Prolead | beyond leadership.

Verksamheterna samlas i Prolead Business Group AB (556521-0530) och bolaget ägs till 100% av familjen Blomström.

Kommentarer (0)