Bländfri och stötsäker - Zenit LED-armatur från Exaktor

Bländfri och stötsäker - Zenit LED-armatur från Exaktor

Tåliga Zenit har fått ytterligare två utföranden. Med bländskydd när du behöver installera på låg höjd och med galler när du ska installera i miljöer där det finns risk för slag och stötar.

Zenit är en av årets LED-nyheter från Exaktor. En högeffektiv industriarmatur med armaturstomme i aluminium för kylande egenskaper och med lång livslängd. Zenit är bestyckad med den senaste LED-tekniken och försedd med en helt ny optik som gör ljusbilden djupare och mycket jämn.

Zenit klarar både kyla och vibrationer och passar som allmänljus i t.e.x lager, industri eller butik.

Vill du veta mer om Zenit eller LED-belysning från Exaktor? Kontakta din närmaste säljare från Proton Lighting, klicka här.

Läs mer om Zenit här.