Ny försäljningschef på Proton Lighting

Ny försäljningschef på Proton Lighting

Den 17 november tillträdde Peter Sandberg som ny  försäljningschef på Proton Lighting med ansvar för varumärket Exaktor. Peter kommer närmast från Wennerström Ljuskontroll där han har varit både  försäljningschef för den svenska marknaden och vice VD . Han har en lång och  gedigen erfarenhet av business to business försäljning.

- Jag känner mig förväntansfull och stolt över att ha blivit erbjuden  tjänsten som försäljningschef på Proton Lighting. Jag är laddad inför utmaningen  och ser fram mot att få arbeta med både säljteam och övriga kollegor. Jag har  stora förväntningar på vår framtida utveckling, säger Peter  Sandberg.

- Vi på Proton Lighting har en spännande framtid och utveckling framför oss  och jag känner att Peter  kommer att bli en viktig förstärkning för vår  försäljningsorganisation. Med sin gedigna teknik- och branscherfarenhet  kommer  Peter att vara ett starkt bidrag till vår fortsatta positiva utveckling,  säger  Torbjörn Zinn, VD på Proton Lighting AB.

Vi hälsar Peter Sandberg välkommen till Proton Lighting.