Bättre kunskap om metallisk ytbehandling och ytbehandlade produkter ger dig som inköpare möjlighet att förbättra kvaliteten och öka lönsamheten.

Utbildning på Proton Technology i april - Ytbehandling för inköpare

Anmäl dig till vårens kurs för inköpare på Surface Academy. Målet med kursen är att ge deltagarna ökade möjligheter göra goda val vid upphandling av metallisk ytbehandling och ytbehandlade produkter och på så sätt förbättra kvaliteten och öka lönsamheten.

Kursen vänder sig till dig som är engagerad i företagets upphandling av ytbehandling och dig som arbetar med kvalitetssäkring av ytbehandlade produkter.

Kursen tar inte specifikt upp målning och lackering. Emellertid är mycket av innehållet applicerbart även på dessa tekniker.

Kursens längd: 2 dagar
Plats: Proton Technology Sjöåkravägen 28, Bankeryd
Kurshållare: Tekn Dr. Göran Holmbom, Proton Technology
Pris: 12 700 kr per deltagare
Antal platser: 12
Kursdatum: 10-11 april 2018 (sista anmälningsdag 27 mars 2018)

Din anmälan och eventuella frågor mailas till goran.holmbom@proton.se. Det går även nå honom på 036- 37 38 55.