​Buda på unika prylar från Darin, GES och Jill Johnson

Nu kan du lägga vantarna på unika prylar från artisterna Darin, GES och Jill Johnson och samtidigt bidra till välgörenhet. De vinnande buden garanteras dessutom en plats på en exklusiv spelning med artisterna hos Mix Megapol samt hotellvistelse.

I samband med en exklusiv spelning på Mix Megapol Guldscen med Darin, Jill Johnsson och GES (Glennmark, Eriksson och Strömstedt) passar artisterna på att auktionera ut unika prylar via PS Auction.

Budgivningen pågår fram till 5 juni. De med vinnande bud får tillsammans med en vän även en plats till Mix Megapols Guldscen, inkluderat boende på Hotel Kungsträdgården fredag-söndag 9-11 juni, där det även bjuds på lyxiga middagar och artistuppträdande av GES, Jill Johnson och Darin.

Darin auktionerar ut en unik signerad bild och pengarna går till SOS Barnbyar:

GES auktionerar ut en elgitarr av märket Epiphone ES-335 Dot Cherry som signeras på plats. Pengarna går till Unicef:

Jill Johnson auktionerar ut sin gitarr av märket Epiphone Hummingbird PRO Ebony och signerar den på plats. Pengarna går till Unicef:

Jan Corneliusson, PS Auction: jan.corneliusson@ps.se, 0708-44 60 88

• Konst, kultur, underhållning

PS Auction skapar Europas varukretslopp genom effektiva ägarbyten av ”newused” verktyg, varulager, fordon och maskiner. Vi frigör kapital, minskar företags materiella resursförbrukning och maximerar tillgångars livscykel på ett dokumenterat ansvarstagande, värdeskapande och effektivt sätt. Det vinner våra kunder, miljön och vi långsiktigt på.

Per Henriksson

Presskontakt CEO VD +46771101100