Vi söker en verksamhetschef

Pressmeddelande   •   Aug 16, 2017 12:08 CEST

Har du bakgrund inom vården, chefserfarenhet och vill vara med och utveckla en av landets största vårdgivare inom öppen hudsjukvård?

Psoriasisföreningen söker en verksamhetschef som ska leda den dagliga verksamheten inom både vår intressepolitiska och vår sjukvårdande verksamhet. Läs mer och ansök.

www.psoriasisforeningen.se kan du få mer information om Psoriasisföreningens verksamhet och vad vi arbetar för.

Psoriasisföreningen är patientföreningen som också är en av landets största vårdgivare inom öppen hudsjukvård. Omkring 6 000 patienter får varje år sin nödvänliga vård på någon av våra mottagningar i Stockholms län. Det gäller inte bara personer med psoriasis. Det kan också handla om människor med olika typer av eksem, klåda, vitiligo, ichtyos - ett 40-tal olika diagnoser som är hjälpta av ljusbehandling

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.