Många besökare på höstens konsumentmässor

Många besökare på höstens konsumentmässor

Höstens konsumentmässor, Hem & Villa i Göteborg och Älska Mat i Malmö är över för den här gången och Purus är nöjd över mängden besökare på båda mässorna.

Hem & Villa i Göteborg ägde rum på Svenska Mässan den 24-27 oktober och antalet besökare blev totalt 24 100. Purus ställde ut i monter på 190kvm tillsammans med Svenska Kakel, Tylö, INR/ASPEN och Design4bath. Purus presenterade designprodukter i sortimentet som riktar sig mot konsumenter; Purus Line, rostfria diskbänkar, PUM bottenventiler och färgade vattenlås. Det var gott om folk i montern och många intresserade sig för våra designbrunnar som var installerade i de tre uppbyggda badrummen i montern.

Älska Mat mässan ägde rum på Slagthuset i Malmö den 25-27 oktober och antalet besökare var fler än tidigare år, hela 7 100 personer tog sig dit. Det anordnades tävlingar för att kora Årets Smakrikets skolkök/ företagskök/ restaurangkök. Purus var en stolt sponsor av de rostfria diskbänkarna som användes vid tävlingarna.

Nu siktar vi mot vårens mässor 2014!