Trygghetskampanj steg nr 3

Purus lanserar Trygghetskampanjen steg nr 3 - Tryggt mot väggen

Purus lanserar steg 3 av Trygghetskampanjen - Tryggt mot väggen!

Purus Line - design, funktion och säkerhet

Nu har vi kommit till steg tre av vår Trygghetskampanj. Denna gång pratar vi om tryggt mot väggen. Purus designbrunn kan placeras var du vill i badrummet. Placera den gärna intill väggen, då får du fall i endast en riktning och kan ha stora klinker i hela badrummet. Stilrent och snyggt!

Med en väggnära golvbrunn menas att golvbrunnen är godkänd att montera närmare vägg än 200 mm. Du kan med andra ord placera golvbrunnen direkt mot väggen. Purus Line och Purus Corner är testade och certifierade tillsammans med de flesta av marknadens ledande tätskikt vilket ger en enkel och trygg installation.

Välj Purus Line Premium Tile Insert om du vill ha en diskret och flexibel golvbrunn utan synliga kanter. Premium Tile Insert gör det möjligt att matcha klinkern i resten av badrummet. Modernt stilrent och tekniskt godkänt!

Purus Line - En trygg och snygg lösning att luta sig mot!

För att ytterligare redogöra för Purus Line kommer fortlöpande information ut i VVS-tidningar och sociala medier. Besök även vår hemsida för mer information.