Purus AB anställer exportsäljare

Purus AB anställer exportsäljare

I december anställdes John Lidén som Export Manager på Purus AB. John har en teknisk bakgrund som maskiningenjör samt stor erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö med affärsverksamhet och försäljning i Europa men även i flera andra länder. Han har tidigare varit verksam inom verkstads- och fordonsindustrin, plastbranschen, samt de senaste 6 åren inom byggrelaterad verksamhet på HygroMatik GmbH som Business Development Manager för Skandinavien.

Regioner

Purus är ett innovativt företag i VVS-branschen och är idag en av Skandinaviens ledande aktörer för tillverkning av sanitetsprodukter inom badrum och kök. Purus vill med kunden i fokus utveckla, tillverka och marknadsföra ett brett program av säkra, innovativa och funktionella produkter med hög kvalitet inom våra produktområden inom sanitetsmarknaden.