Purus på världens främsta VVS-mässa - ISH i Frankfurt

Purus på världens främsta VVS-mässa - ISH i Frankfurt

Den 10-14 mars 2015 äger ISH-mässan i Frankfurt rum. Mässan, som är världens främsta VVS-mässa, har fokus på områdena bygg- och energiteknik, badrum, förnyelsebar energi samt ventilation. ISH arrangeras varannat år och lockar folk från hela världen.

Purus som är en av skandinaviens ledande aktörer inom VVS ser det som en självklarhet att ställa ut på mässan, i synnerhet då vi utvecklat vår internationella närvaro enormt det sista året. Vi kommer finnas på plats i hall 4.2 i monter E06. I montern kommer vi visa ett urval av produkter från vårt breda sortiment. Bland annat visas brunnar för vinylgolv, kanalsystem i rostfritt stål, nyheter inom designburnnar och PUM - en produkt för tvättställ som ersätter det traditionella vattenlåset. Även rostfri sanitet och vandalsäkra produkter samt installationsprodukter kommer visas i montern.

I år har vi tagit fram en monter i skandinavisk design med mycket inslag av trä, rena linjer och mycket ljus. Detta går i linje med våra långa traditioner med svensktillverkade produkter av högsta kvalitet. Kombinationen av våra produkter och montern ger en bra bild av Purus idag, ett modernt företag i framkant.