Purus diskbänkar och designbrunnar på Stockholm Furniture & Light Fair.

Purus ställer ut på Stockholm Furniture & Light Fair. Monter AG:31

Purus ser fram emot att träffa dig på Stockholm Furniture & Light Fair AG:31

PURUS DISKBÄNKAR AV HÖG KVALITET!

Rostfritt stål är populärare än någonsin och passar in i alla olika typer av hem. En skräddarsydd diskbänk ger dig extra glädje i köket. Purus diskbänkar är både funktionella, tidlösa och är tillverkade för hand i Sverige av svenskt stål i mycket hög kvalitet. Vi har ett brett utbud av måttanpassade diskbänkar och disklådor där du kan välja exakt det utseende och den funktion som du önskar ha i ditt kök. Rita din egen diskbänk i vårt unika ritningsprogram och välj mellan våra olika modeller Basic, Original & Premium.

PURUS DESIGNBRUNNAR - EN DEL AV DIN INREDNING!

Badrummet är platsen där du både startar och avslutar dagen. Purus erbjuder moderna och stilrena lösningar till ditt badrum. Purus designbrunnar kan du placera intill vägg, i hörn eller som duschavgränsare. Du kan använda dig av stora klinker i hela badrummet, även i duschen. Vårt breda sortiment gör att du kan skapa ett badrum som passar just dig. Välj din egen favorit bland ett stort antal kombinationer. Läs mer på www.purus.se/designbrunnar

Vi ser fram emot att träffa dig på Stockholm Furniture & Light Fair den 6-10 Februari på Stockholmsmässan. Ta del av kommande trender, låt dig inspireras och träffa designers i världsklass. Du finner oss i Monter AG:31.

Vi ses!

Purus är en av Skandinaviens ledande tillverkare av produkter för badrum och kök vars huvudsakliga produktsegment är golvbrunnar, golvrännor, inomhusavlopp, rostfri inredning och rostfri sanitet. Purus starka ställning på den nordiska marknaden är ett resultat av pålitliga produkter, nytänkande och marknadens bästa kundsupport. Purus ingår i BLS Industries, en framstående koncern inom VVS-branschen där all tillverkning sker i egen regi i Sverige.