BH-skola i TV4 Nyhetsmorgon med PXC Underwear

Hitta rätt BH
Tycker du som så många andra att det är svårt att hitta en BH som sitter riktigt bra? Enligt undersökningar använder idag 7 av 10 svenska kvinnor fel BH. Det vill PXC Underwear ändra på!

När du tar på dig en BH som verkligen passar kommer du att känna det i hela kroppen. Den rätta BH:n lyfter och formar bysten precis som du vill ha den och gör att bysten håller formen och spänsten längre. Det största och vanligaste felet vi kvinnor gör är att vi har för stort omfång på vår BH, vilket leder till att den glider upp i ryggen och det mesta av stödet går förlorat. Detta i sin tur leder till en ökad belastning på rygg, nacke och axlar.

Ta professionell hjälp att hitta rätt BH
Vi inom PXC Underwear älskar inte bara snygga underkläder. Att hjälpa våra kunder att hitta rätt BH är super viktigt för oss och därför säljer vi underkläder via homeparty, där vi verkligen får chansen att hjälpa våra kunder fram till rätt BH-storlek.

På ett PXC-homeparty får du professionell hjälp att hitta rätt i underklädesdjungeln. Du får vara med om en BH-skola där du lär dig allt om olika BH-modeller, storlekar och passformer.

Din egen underklädesbutik i ditt vardagsrum
Ett PXC-homeparty innebär att ditt vardagsrum förvandlas till en underklädesbutik under en dag/kväll. Du bjuder hem några väninnor på en trevlig kväll och ni får hjälp av en utbildad PXC-återförsäljare att hitta rätt underkläder. Vi har hjälpt våra kunder sedan 1992 och idag är vi över 250 professionella återförsäljare, i Sverige och Finland, som håller BH-skolor.

Här kan du se vår lilla BH-skola i TV4 Nyhetsmorgon den 5 april 2016.