Q-channel installerar ytterligare system i Norge.

Q-channel installerar ytterligare system i Norge. I samarbete med vår partner i Norge, Ennte AS, har vi under förra veckan genomfört installationen på Coop Bygg i Skien.

På Coop Bygg Skien har vi installerat Q-channel´s molnbaserade köhanteringssystem Queue-cloud och systemet bygger på iPad´s och LED displayer för kövisning. Coop Bygg personal har även tillgång till statistik från kösystemet.

Queue-cloud

Queue-cloud är vår molnbaserade tjänst som bygger på iPad, smartphones och/eller LED displayer. Köhantering via iPad, smartphone eller via länk på personalens datorer. Installationen av Queue-cloud är enkel och smidig eftersom det krävs minimalt med kabeldragning. Till Queue-cloud lösningen kan man beställa olika tjänster såsom statistik, SMS avisering, bokat möte, integration av köinformation i kundens app, ta kölapp via smartphone, digital signage för reklam och information mm. Det är även enkelt att ansluta kundundersökningen Happy Customer via Queue-cloud.