Qall - Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro

Snart finns Xperia X10 Mini Pro hos Qall. Förboka redan nu på 0771-400 100. Leverans beräknad under första veckan i Juli.

Med XPERIA™ X10 mini pro kan du snabbt och enkelt skicka meddelanden. Ett utdragbart QWERTY-tangentbord och ett intuitivt pekskärmsgränssnitt finns nära till hands.

Timescape™ – träffa dina kompisar
Med Sony Ericsson Timescape™ får du all kommunikation på samma ställe. Facebook™, Twitter™, SMS, missade samtal – allt samlas på ett ställe så att du inte behöver öppna en massa olika apps för att se vad som händer.

android_google_apps
XPERIA™ X10 mini pro bygger på Android™-plattformen. Upplev kraften och möjligheterna hos Google™ – Google Search™, Google Voice Search™, Google Talk™, Gmail™, YouTube™, Google™ Maps och Android Market™.

aGPS
Aldrig mera vilse. Din telefon har inbyggd aGPS. Platsbaserade tjänster hjälper dig att hitta rätt. Eller lägg till platsinformation till dina bilder – använd funktionen för geotaggning.

ActiveSync™
Telefonen håller dig synkad och tillgänglig. E-postinställningen är automatisk och synkroniseringen går smidigt och snabbt med Microsoft® Exchange ActiveSync™

Med Qall Mobilsurf kan du nyttja Xperia Mini full ut.

Missa inte heller vår blogg där du kan läsa om nyheter och spännande händelser.

• Telekom

• bredband
  • fast telefoni
  • försäljning
  • mobil
  • telekom
  • qall telecom ab
  • qall telecom
  • qall
  • mobila tjänster
  • återförsäljare
  • mobilt bredband

Qall Telecom AB är en av Sveriges snabbast växande företagsoperatörer och i poduktportföljen ingår mobiltelefoni, mobilt bredband, fast telefoni, IP-telefoni samt IP-centrexväxlar. Vi erbjuder små och medelstora företag konkurrenskraftiga och prisvärda helhetslösningar och ska vara det självklara alternativet för ett företags kommunikation. Vi har funnits sen 2007, är drygt 50 anställda och omsätter ca 150 miljoner kr årligen. Ledorden präglas av enkelhet, förstklassig service och personlighet.

Qall - Now we're talking