Qall Telecom ger bort Qall Nummerupplysning

För några veckor sedan lanserade Qall en egen nummerupplysning som kan ge stora besparingar till de företag som ringer och söker nummer eller information. För att få ännu fler att uppmärksamma tjänsten och börja använda den ännu mer, bjuder Qall på tjänsten under hela avtalstiden för alla kunder som tecknar avtal med Qall under Mars månad.

I vanliga fall betalar man som kund 20-30 kronor för ett samtal till en upplysningstjänst. Har du Qall betalar du lokalsamtalstaxa för samma information och service.

- Qall Nummerupplysning är ett sätt för Qall att konkurrera med mer än bara pris, och istället ge kunderna ett värde som är svårt att få på annat håll, säger Jonas Lindgren, VD på Qall Telecom AB.

För mer information gå in på www.qall.se

Qall - Now We're Talking

Qall Telecom AB är en av Sveriges snabbast växande företagsoperatörer och i produktportföljen ingår mobiltelefoni, mobilt bredband, fast telefoni, IP-telefoni samt Centrexväxlar. Vi erbjuder små och medelstora företag konkurrenskraftiga och prisvärda helhetslösningar och ska vara det självklara alternativet för ett företags kommunikation. Vi har funnits sen 2007 och är drygt 50 anställda och omsätter ca 150 miljoner kr årligen. Ledorden präglas av enkelhet, förstklassig service och personlighet.

• kundanpassningar
  • fri nummerupplysning