NYHET: Multistationen Plurima finns nu i Sverige

MULTISTATIONEN PLURIMA

Plurima är den första multistationen som erbjuder funktionell träning i en trygg miljö.

Plurima är en Multistation för funktionell träning. Plurima är en mycket kompakt och kostnadseffektiv lösning för små anläggningar på ca 20 till 40 kvadratmeter.

Se 3D-filmen på hur ett träningsrum på 30 kvm med Plurima kan se ut>>

Plurima från Technogym är ett nytt koncept som kombinerar fördelarna med fria vikter och tryggheten med en stationär maskin, som riktar sig till hotell, spa, företag, exklusiva PT-klubbar, rehabiliteringscenter och privatpersoner m.fl.

Läs mer om Plurima här>>

QR-kod
Plurima kräver inte någon vägledning, det är enkelt att ställa in enheten och att följa instruktionerna med hjälp av QR-koden som finns på varje enhet.
Varje Plurima-enhet har en QR-kod som visar en bruksanvisning. QR-kod är en tvådimensionell streckkod som avläses i mobiltelefonen. QR-kodsavläsare finns att ladda ner gratis till din mobiltelefon.

En mängd olika alternativ
Plurima Multistationer är enheter om två eller tre maskiner. Enheten om tre maskiner finns i två olika modeller, Wall och Tower. Plurima med tre enheter tar upp ca 6,5 kvadratmeter. Plurima benpress finns också som en egen enhet.

Ladda ner Plurima-katalogen här>>

• multistaion
  • plurimamultistation
  • plurima

Qicraft är den ledande leverantören av träningsutrustning och unika kundlösningar i Sverige, Norge, Finland och Estland. Vi hjälper våra kunder att leverera de bästa resultaten inom hälsa, wellness och affärer. Qi står för energi, rörelse och balans. Craft står för kompetens och kvalitet. Vårt namn reflekterar vilka vi är och hur vi arbetar.

Vi har en helhetssyn i allt vi gör. Vi bygger långsiktiga relationer med våra partners och kunder, vi har bred kunskap och spetskompetens, men framför allt har vi en stark passion för vår vision: ”To attract more people to the benefits of a wellness lifestyle”.

Qicraft är exklusiv agentur till Technogym, Body Bike, Jungle sports och Queenax.

Qicraft erbjuder lösningar för en bred marknad: träningsanläggningar, sjukhus, idrottskliniker, rehabiliteringscenter, företag, hotell, SPA, offentliga institutioner, organisationer och privata hem.