NYHET - OMNIA från Technogym finns nu i Sverige!

OMNIA - tar funktionell träning till en ny nivå

OMNIA™ är en effektiv lösning för att stödja tillväxten av din funktionella träning och utöka möjligheterna för personlig träning.

OMNIA™ erbjuder funktionell träning som maximerar medlemmarnas samverkan. Ursprunget till ordet OMNIA™ kommer från latin och betyder ”allt”, precis så erbjuder OMNIA™ oändliga möjligheter för alla typer av träning - styrka, uthållighet, stabilitet, flexibilitet, koordination och snabbhet - och uppfyller det bredaste utbudet av användarnas behov, förmåga och ambitioner.

Kraftfulla verktyg för utbildning och framgång
OMNIA™ innehåller alla ingredienser för en lyckad funktionell träning. Färdiga program för små grupper, innovativa produkter och tillbehör, förvaring av tillbehör, unika golvmönster och ett omfattande utbildningsprogram för att stödja tillväxten av din funktionella träningsverksamhet.

Gruppträning för mindre grupper
OMNIA™ erbjuder ett innovativt program för gruppträning anpassad för mindre grupper. Dessa program förnyas regelbundet med nya program som levereras var tredje månad via Mywellness Cloud.De färdiga programmen är utformade av experter i världsklass i nära samarbete med Technogyms vetenskapliga forskningsavdelning. Detta för att säkerställa att övningarna kännetecknas med Technogyms höga krav samt förmågan att ge användarna bästa resultat.

Stil och design
Den unika Technogymstilen uttrycks tydligt i OMNIA™. Den har utformats för att tilltala både erfarna och mindre erfarna användare. Dess utseende gör det också enkelt för tränaren att följa alla användare under träningen.Två versioner och kompakt formatOMNIA™ finns i två versioner: den fristående OMNIA8 är konstruerad för gruppträning för upp till åtta användare. Den andra versionen är OMNIA3 som är för upp till tre användare och finns i tre olika varianter. OMNIA3 är idealisk för mindre utrymmen eller för mångsidiga områden inom en anläggning. Alla verktyg och tillbehör kan enkelt fästas på OMNIA eller placeras i de förvaringsmöjligheter som finns med OMNIA™.

Se filmen om OMNIA!

• omnia
  • qicrafft sweden ab
  • cross fit-bur
  • funktionell träning
  • styrketräning
  • crossfit
  • sjukgymnast
  • rehabilitering
  • livstil
  • design

Qicraft är den ledande leverantören av träningsutrustning och unika kundlösningar i Sverige, Norge, Finland och Estland. Vi hjälper våra kunder att leverera de bästa resultaten inom hälsa, wellness och affärer. Qi står för energi, rörelse och balans. Craft står för kompetens och kvalitet. Vårt namn reflekterar vilka vi är och hur vi arbetar.

Vi har en helhetssyn i allt vi gör. Vi bygger långsiktiga relationer med våra partners och kunder, vi har bred kunskap och spetskompetens, men framför allt har vi en stark passion för vår vision: ”To attract more people to the benefits of a wellness lifestyle”.

Qicraft är exklusiv agentur till Technogym, Body Bike, Jungle sports och Queenax.

Qicraft erbjuder lösningar för en bred marknad: träningsanläggningar, sjukhus, idrottskliniker, rehabiliteringscenter, företag, hotell, SPA, offentliga institutioner, organisationer och privata hem.