Qicraft presenterar stolt Mywellness Cloud - framtiden är här!

Vi presenterar stolt Mywellness Cloud

Mywellness Cloud utvigdar din anläggnings gränser. Håll kontakt med dina medlemmar var de än befinner sig: i gymmet, utomhus eller hemma. Mywellness Cloud är den nya applikationsplattformen för dig och dina kunder som skapar inspiration och motivation kring din anläggning. Mywellness Cloud är flexibelt, interaktivt, lätt att använda och kräver inte någon typ av installation eller underhåll.

Upptäck en helt unik online-plattform som består av olika affärssystem som skapar ett ekosystem för din anläggning som integrerar dig med medlemmarna.

Du kan även synkronisera med bl.a. Runkeeper och Mapmyfitness* som skapar ett kraftfullt träningsverktyg för medlemmarna och anläggningen.
 *Polar, Garmin, Nike +, Suunto mfl.

Se filmen om Mywellness Cloud: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=i98dWBAGKic

Läs mer om Mywellness Cloud: http://www.qicraft.se/traningsutrustning/it-losningar/mywellness_cloud/

Denna unika plattform tillhandahåller en komplett uppsättning av web- och mobilapplikationer med dina personliga enheter, såsom din smartphone, surfplatta och dator. Detta gör att anläggningen alltid kan vara ansluten mot sina kunder vilket ger en integrerad och personlig träningsupplevelse.

Mywellness Cloud har olika alternativ där du kan välja den mywellness-applikation som passar din anläggning och dina kunder bäst.

- Profile
- Challenge
- Coach
- Prescribe
- Self
- Communicator

Läs mer om applikationerna: http://www.qicraft.se/traningsutrustning/it-losningar/mywellness_cloud_applikationer/

Framtiden är här - Ska du med?

• rehabilitering
  • livstil
  • gym
  • ökad retention
  • it-lösningar
  • mywellness cloud
  • it
  • network solutions
  • cloud solutions
  • engagemang
  • motivation
  • ökad lönsmahet
  • fler medlemmar
  • appar
  • applikationer
  • applikation
  • app
  • mywellness
  • cloud

Qicraft är den ledande leverantören av träningsutrustning och unika kundlösningar i Sverige, Norge, Finland och Estland. Vi hjälper våra kunder att leverera de bästa resultaten inom hälsa, wellness och affärer. Qi står för energi, rörelse och balans. Craft står för kompetens och kvalitet. Vårt namn reflekterar vilka vi är och hur vi arbetar.

Vi har en helhetssyn i allt vi gör. Vi bygger långsiktiga relationer med våra partners och kunder, vi har bred kunskap och spetskompetens, men framför allt har vi en stark passion för vår vision: ”To attract more people to the benefits of a wellness lifestyle”.

Qicraft är leverantör av Technogym, Body Bike, Jungle sports och Queenax.

Qicraft erbjuder lösningar för en bred marknad: träningsanläggningar, sjukhus, idrottskliniker, rehabiliteringscenter, företag, hotell, SPA, offentliga institutioner, organisationer och privata hem.