The Right Stuff ...

Man kanske skulle skaffa sig ett riktigt jobb?

Jaga folk är väl inget riktigt jobb? Nä ... men Operatör – avgasning systemvätska är.

Vi söker 5 operatörer med placering i Kalmar eller Malmö/Lund. Inte vet jag om man hittar någon operatör på den här bloggen, men kanske någon som känner någon som vet någon som ...

Mer info på www.qtf.se

För operatörstjänsterna ser vi helst att du har erfarenhet av värme-/kyl- och återvinningsanläggningar, av systemkonstruktion och styr & reglerteknik inom VVS-system. Kanske har du arbetat med tekniskt fastighetsunderhåll eller som driftstekniker inom industrin. Du kan även börja som junior operatör och växa in i jobbet efter hand. Då är VVS-utb. bra, men inget krav. Viktigast är att du är tekniskt intresserad, ansvarsfull, seriös och har en vilja att lära dig jobbet.

Arbetet innebär resdagar och övernattningar. Placeringsort är Kalmar, men du kan i vissa fall utgå från din bostadsort. Vårt arbetsområde är hela södra Sverige. Högprioriterat för närvarande är Kalmar och Skåneregionen, främst Malmö, Helsingborg och Lund. Körkort krävs. Rätta personerna växer med oss och får större och eget ansvar över våra uppdrag och de anläggningar vi ansvarar för.