Nyhet i årets vinterkataloger är en kombinationsresa

Skidåkning i Andorra i 5 dagar som avslutas med 2 dagar i Barcelona. Denna efterfrågade ”Kombo”är nu en möjlighet för alla som väljer det nya trendresmålet Andorra i vinter. Andorra experten Quality Travel erbjuder i vinter denna unika kombination som ger gästerna möjlighet att njuta av skidåkning, sol och SPA upplevelser i detta tax free land för att sedan avsluta semestern med ett par dagar i Barcelona - Europas hetaste storstad!
- Detta är en efterfrågad kombination som vi nu gör möjligt då våra flyg från Stockholm och Köpenhamn landar i Barcelona säger Ann-Charlotte Näslund, Försäljnings chef på Quality Travel.

Det lilla landet mitt uppe i Pyrenéerna ligger inte mer än ett par timmar med transfer buss från Barcelona. Landet erbjuder ett skidparadis med över 200 km pist, 300 soldagar och över 2000 taxfree butiker. Skidåkningen ligger runt 2500 meter och säsongen brukar vara mellan första helgen i december till mitten av april. Den officiella valutan är Euro och med nuvarande växelkurs är de redan låga priserna ännu billigare.

Frågor besvaras av VD, Ulf Östmark på telefon: 0708-40 22 00 eller Email: ulf@qtravel.se

• Äventyr

• andorra
  • skidsemester
  • skidturister
  • skidåkning
  • utförsåkning

Quality Travel är officiell representant för Andorra i Skandinavien. Förutom att serva resebyråer med information och assistans på plats säljer man också färdiga paket med hotell, liftkort, flyg m.m. till skidsugna skandinaver .

Ulf Östmark

Presskontakt CEO 0708-402200