Quartiers Properties öppnar Boho Restaurang på fastigheten Centro Forestal Sueco imorgon den 29 augusti

Press release   •   Aug 28, 2019 15:10 CEST

Boho Restaurang på Golden Mile i Marbella

Den 29 augusti öppnar restaurangen i projektet Boho Club som är Quartiers Properties hotell och restaurangprojekt på Golden Mile i Marbella. Restaurangen drivs av den välrenommerade kocken Diego del Río. Design och koncept för restaurangen har arbetats fram tillsammans med prisbelönta Stylt Trampoli.

Hotellet som kommer att ha 50 rum planeras att öppna senare under 2019. Boho Club kommer att bli Marbellas nya destinationshotell beläget mindre än två minuters promenad från stranden i Marbella och med gångavstånd till lyxhamnen Puerto Banús. Hotell och restaurang kommer att positioneras i det högre prissegmentet där de främsta konkurrenterna idag utgörs av Marbella Club, Puente Romano och Nobu Hotel.

Quartiers äger 100% av fastigheten där hotellet ska drivas, samt 80% av operatörsbolaget Boho Club som via ett hyresavtal ska driva hotellet och restaurangen på fastigheten.

För mer information om bokningar och evenemang hänvisas till restaurangens hemsida www.bohoclub.com och till bolagets konto på Instagram Bohoclubmarbella.

Quartiers Properties är ett fastighetsutvecklingsbolag med verksamhet på den spanska solkusten. Bolaget grundades 2014 och har sedan dess byggt upp en fastighetsportfölj av både förvaltningsfastigheter och projektfastigheter. Bolaget utvecklar, säljer och hyr ut fastigheter.

Comments (0)

Comment

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.