André en av vinnarna i QuestBacks julquiz

Lagom till Lucia överlämnade QuestBack en välfylld julkorg till en av vinnarna i årets julquiz. Grattis, André Lauber, Karolinska Institutet!

André Lauber, Karolinska Institutet, var en av tre som svarade rätt på årets julquiz och dessutom gav en övertygande motivering om varför QuestBacks tjänst Easyresearch fungerar så bra i organisationen.

André belönas med en välfylld julkorg för motiveringen: "Med Easyresearch har vi lyft våra enkätundersökningar till nya nivåer. De blir snyggare, enklare och intressantare för våra kunder att fylla i. Och vi får högre svarsfrekvens och ett bättre underlag för vårt arbete att värna om och förbättra miljön och hälsan för länets invånare."

Stort grattis André och och tack till övriga tävlande. Nedan presenterar vi några av alla inkomna motiveringar.

Ett urval av inkomna motiveringar

"Easyresearch är utan tvekan marknadens bästa undersökningsverktyg. Effektivt, flexibelt och lätt att använda. Ett måste för oss som vill leverera högkvalitativa resultat." Villaägarnas Riksförbund

"Easyresearch gör det lätt för oss att nå ut till våra kunder med enkäter som går lätt att anpassa precis som vi vill ha dem och med fina rapporter som resultat. Det förenklar vårt jobb och gör så att vi kan lägga ner mer tid på produktutveckling och få glada kunder istället för att krångla med enkätskapande. Plus att supporten från Questback är super!" IFS World Operations AB

"Easyresearch ger dig en flygande start och lätthanterliga resultat!" EG Sverige AB