Uppskattat frukostseminarium kring QuestBack Dashboard

5 december arrangerade QuestBack ett uppskattat frukostseminarium i Stockholm som lockade nära 30 personer. Ämnet QuestBack Dashboard intresserade många och vi kan med glädje konstatera toppbetyg i den efterföljande utvärderingen.

Platserna till frukostseminariet var fulltecknade sedan länge och det var en samling mycket förväntansfulla deltagare från vitt skilda branscher, som steg in på QuestBacks kontor i Stockholm den 5 december.

Under morgonen gav dashboardexperten och innovatören Torbjörn Andersson exempel på hur företag genom QuestBack Dashboard, visualiserar datamängder och undersökningssvar på ett sätt som skapar nyfikenhet. Genom att presentera affärskritiska nyckeltal på ett lättbegripligt sätt, och för rätt personer, är det enklare att visa vilka åtgärder som behöver prioriteras i organisationen.

Toppbetyg från våra deltagare

Som ledande leverantör av webbaserade undersökningar lever vi som vi lär, och vill gärna veta vad våra deltagare tycker om oss. I den efterföljande utvärderingen kan vi med glädje konstatera att 9 av 10 tyckte att seminariet motsvarade förväntningarna och 8 av 10 bedömde det som mycket bra eller bra.

Några kommmentarer från deltagare:

"Hela ert koncept var intelligent, visuellt, genomtäckande och oerhört inspirerande!"

"Intressant seminarium, god frukost, trevligt och proffsigt bemötande."

"Konkret och lättförståeligt - lever som ni lär".

Stort tack säger vi på QuestBack!

• Media, kommunikation

• webbaserade undersökningar