QuestBack deltar vid eBazaar 2012

Oavsett om du är ute efter att knyta an nya intressanta kontakter, lyssna på spännande föredrag inom din bransch eller få en bättre överblick för situationen på den nuvarande marknaden finns det gott om bra anledningar till att besöka eBazaar 2012. Har du eller ditt företag eventuellt funderat på att använda sig av de tjänster som QuestBack erbjuder, exempelvis nöjd kund-undersökningar, utvärdering av medarbetare, webbanalys eller onlineundersökningar? Ta då chansen att träffa oss på bazaaren!

Som Europas ledande leverantör av feedback management och webbundersökningar kommer QuestBack givetvis att närvara med en egen monter där ni har möjlighet att få träffa och prata med vår kunniga personal på plats. Årets eBazaar blir extra spännande då det finns möjlighet till att få lyssna på vår egen CEO Ivar Kroghruds föredrag ’How to become a truly Social Enterprise’ vid två olika tillfällen under dagen. Ni kan även ta chansen att boka ett personligt möte med Ivar eller någon av våra säljare för att få en fördjupad förståelse för oss och våra affärsområden.

• ebazaar 2012
  • nöjd kund-undersökning