QuickNet nominerat till årets företagare i Västerås

Jan Synnersten, VD och ägare till QuickNet är nominerad till utmärkelsen årets företagare i Västerås. Priset utses av Företagarna Västerås och Västerås Stad och delas ut till den företagare som under året utfört en prestation i Västerås kommun och som genom sitt sätt att vara fungerar som en förebild för andra företagare. Årets företagare ska äga och driva ett eget företag, vara en god förebild, uppvisa god lönsamhet samt sakna betalningsanmärkningar. Priset delas ut på företagsgalan Guldstänk som årligen arrangeras i Västerås.

Motivering

QuickNet är internetleverantören som får varje kund att känna sig som den viktigaste i världen. Med vass kompetens, felfri service, stort hjärta och osjälviskt tänkande engagerar de sig på alla områden – från intelligenta lösningar åt sina kunder till hängivet stöd för de utsatta i samhället. QuickNet är verkligen sin slogan: ”Nära, trygg, personlig”

Kriterier

Företagaren ska…

• inneha ett betydande ägande av företaget

• aktivt driva företaget

• ha företaget som sin huvudsakliga sysselsättning

• genom gott ledarskap vara en god förebild och ambassadör för företagare

• visa prov på att vara extra kreativ och företagsam på ett sätt som bör premieras

• ha uthålligt god lönsamhet

• inte ha några allvarliga betalningsanmärkningar

Kriterierna är gemensamma för lokal-, regional- och riksnivå. Vid värderingen av de mätbara kriterierna samarbetar Företagarna med UC.ionskälla och förebild för andra företagare.

Jan Synnersten, VD
Telefon. 021 – 338 00 01
E-post: jan.synnersten@quicknet.se

• Telekommunikation, mobiltelefoni

• västerås
  • guldstänk
  • internet

• Västerås

QuickNet har sedan 1995 hjälpt kunder med tjänster för bredband, telefoni och internetmarknadsföring.
www.quicknet.se

Jennie Höglund