Qvalify välkomnar er som kund till World Quality Day 2018 - free of charge

Hur kan digitalisering bli en del av ert kvalitetsarbete, vilka möjligheter som digitaliseringen skapar inom traditionellt kvalitetsarbete och ge er nya infallsvinklar kring kvalitet och digitalisering. Under årets WQD kommer vi att ge er konkreta exempel på hur ni kan få med kvalitet i digitaliseringen.

Som kund till Qvalify har ni nu möjlighet att delta utan kostnad på SFKs (Svenska Förbundet för Kvalitet) årliga event WQD (World Quality Day). Det finns ett fåtal platser kvar så snabba er in och säkra er plats.

WQD 2018 kommer att äga rum den 8 november på Moderna Museet i Stockholm. Ni kommer att få träffa en mängd inspirerande talare från både vård- och den privata sektorn. Ni kommer att få lyssna på experter inom både digitalisering och kvalitet. Helt enkelt för att ni ska gå där ifrån med många nya tankar och ideer om hur er verksamhet kan utvecklas i den allt mer digital värld.

Gå gärna in på www.wqd-sweden.se och anmäl er. Glöm inte att skriva att ni är kunder till Qvalify i meddelandefältet.

Kvällen före WQD är du som deltagare i WQD också välkommen till vår mingelkväll "Get Together". Här träffar du vänner, kollegor och några av morgondagens föreläsare. Vi bjuder på lite mat och ni får en kort föreläsning. Get together anmäler man sig till samtidigt som WQD.

Qvalify har ett begränsat antal biljetter till sitt förfogande så det är först till kvarn som gäller. Om man anmäler sig men inte dyker upp kommer Qvalify fakturera för utebliven närvaro om 1000kr.

Maria Brandt

Presskontakt VD Qvalify AB 036-336 00 02