Pressinbjudan: Ramboll Hospitals Forum

Den 6/2 2019 samlar vi internationella och svenska experter, patienter och beslutsfattare för att, med människan i centrum, utforska hur framtidens sjukhus ser ut.

Vi tar del av insikter från internationellt ledande experter:

• Lucien Engelen, Global Strategist Digital Health at the Deloitte Center For the Edge
  • Daniel Walker och Micha Kämpfer från Walkerproject.
  • Stig Vesterager Golhelf från 3XN om Köpenhamns nya barnsjukhus
  • Anita Woll från Ramboll Norge om hur Smart Buildings stöttar patientresan

Kom och träffa dessa och övriga talare, utforska den digitala transformationen av vårdupplevelsen i vår tekniklounge och lyssna på case om personcentrerad vård.

Tid: Tisdagen den 6 februari, kl. 10:00-16:00, med möjlighet till mingel efteråt. Vi öppnar teknikloungen 9.30.

Plats: Münchenbryggeriet, Söder Mälarstrand 25, Stockholm

Hela programmet

Är du journalist kan du anmäla dig till Boel Bengtsson, pressansvarig på Ramboll: boel.bengtsson@ramboll.se 0761-25 72 87,  som även tar hand om intervjuförfrågningar.

Övriga kan anmäla sig här

Teknik för teknikens skull är meningslös. Men rätt använd kan den förbättra både vardagen och världen. Vi kallar det Engineering for life. Ramboll är en samhällsrådgivare som designar framtidens städer och samhällen. Vi drivs av nytänkande lösningar och tror på att ge till samhället. Som stiftelseägt bolag har vi möjlighet att leva efter våra värderingar och arbeta långsiktigt med att skapa hållbara samhällen där människor och miljö blomstrar.

Ramboll har 15 000 experter i 35 länder, 2 000 av dessa arbetar i Sverige.