Vårens stora trendnyhet från Rapunzel of Sweden: Clip-in Ponytail i äkta hår

Rapunzel of Sweden presenterar vårens hetaste trend: The Ponytail

I veckan lanserade löshårsföretaget Rapunzel of Sweden vårens stora trendnyhet. En Clip-in Ponytail i äkta hår med fantastisk kvalité i 15 olika färger. Ett måste till vårens och sommarens alla happenings och den perfekta accessoaren till festen.

Under hela hösten och våren har den synts i såväl trendrapporter som på runways och kändisar. Vi talar såklart om hästsvansen som i sitt uppdaterade format gått från klassiker till trend och som nu också finns som en given del av Rapunzel of Swedens löshårssortiment.

Rapunzel Clip-in Ponytail fungerar perfekt för alla som vill ha en lång och fyllig hästsvans på festen, till den som vill få en fylligare fläta eller göra en håruppsättning med extra allt. Det smarta formatet med kardborrefäste och inbyggd hårkam gör hästsvansen väldigt enkel att fästa på alla längder av hår. Hästsvansen är tillverkad av äkta hår som du enkelt kan klippa och forma till just din frisyr och finns i 15 olika färger och två längder (40 och 50 cm).

Rapunzel Clip-in Ponytail beställer du enkelt på www.rapunzelofsweden.se den går också att handla i någon av Rapunzel of Swedens butiker- och salonger. Pris från: 599 kr

Här kan du läsa mer om produkten.

För mer information och produktprover kontakta:

Eva Fraenkel, marknadschef: eva.fraenkel@rapunzel.com