70 cm långt löshår, snabbt och enkelt

70 cm långt löshår, snabbt och enkelt

Många människor som i dag saknar förmågan, eller tålamodet, att spara ut till det där långa vackra hårsvallet kan nu få sina drömmar besannade. I dag erbjuder nämligen Rapunzel of Sweden löshår i upp till hela 70 centimeter äkta hår.

Hos Rapunzel of Sweden finns löshår i alla olika former, färger och längder. Något som garanterat väcker uppmärksamhet och som totalt förändrar stilen på den som aldrig tidigare kunnat spara ut till ett långt, tjockt hår!

Ida Backlund, VD och grundare av Rapunzel of Sweden, hade själv svårt att få håret att växa. Det var dock något hon rådade bot på när hon startade Rapunzel of Sweden. Hon gjorde då sin dröm möjlig för människor världen över, och att inte kunna spara ut håret är i dag inget problem för henne.

För mer information kontakta Rapunzel of Sweden: