Nylansering: Loops by Rapunzel

Nylansering: Loops by Rapunzel

I dag lanserar Rapunzel of Sweden deras senaste hårförlängningsmetod. En metod som passar alla; både nybörjaren, veteranen och den erfarne. Utan varken vax, tejp eller lim fäster du enkelt håret som lika enkelt tas ur.

Nu kommer äntligen Rapunzel of Swedens senaste hårförlängningsmetod ut till försäljning. Med nya Loop Hair behövs varken vax, lim eller tejp för att få ett hår som sitter på plats. Med den nya microringstekniken kan du istället enkelt sätta om och ta ur ditt löshår med hjälp av bara ett enda verktyg. Med den enkla fästanordningen öppnas också än fler dörrar för en större målgrupp. Den gör det också enklare för alla som vill sätta in sitt långa, nya hår hemma.

- Det är en ny förbättrad version av en äldre produkt och det går både snabbt och är enkelt. Sen behöver man ingen värme heller. Den har tidigare varit efterfrågad av många av våra kunder och såklart vill vi se till att tillgodose deras önskemål, säger Ida Backlund, VD och grundare för Rapunzel of Sweden.

Den stora bloggerskan "Hofh" Johanna Simfors är Rapunzels ansikte utåt i kampanjen.

"Efter lång tid med Clip on set så valde jag att sätta i Loops by Rapunzel. Jag är så nöjd, det bästa är att slippa att krångla med att klicka i och ta ur löshåret när jag typ sportar eller badar. Håret bara följer med överallt och ser grymt snyggt ut!" skriver Johanna Simfors om den nya metoden.

Metoden passar både för den som vill ha längre och den som vill ha fylligare hår och finns i Europeisk kvalitet i flertalet nyanser och färger.

För mer information kontakta Rapunzel of Sweden: 090-70 60 70

För mer information om produkten se: