Lisa Anckarman, Annie Ericson & Emma Sukurica

Rapunzel of Sweden i flera spännande influencer-samarbeten under 2019

Flera influencers ansluter sig till Rapunzel of Sweden i många spännande samarbeten under året. En helt ny YouTube-satsning och flera influencers som regelbundet kommer synas i bolagets alla kanaler är bara början.

Redan i början av året kan Rapunzel of Sweden meddela flera spännande samarbeten som sträcker sig under hela 2019.

Som start har Rapunzels officiella YouTube-kanal tagits över av Anna Pankova och Amanda Strand som med stora följarskaror och härliga personligheter kommer att lyfta innehållet med allt från steg-för-steg guider, tutorials och frisyrinspiration.

- Vi har noga valt ut influencers som många av våra kunder följer och känner till, men de är också bra ambassadörer för vårt varumärke och Rapunzel of Sweden. Det här ligger i vår influencer marketing strategi för året, säger Eva Fraenkel, Marknadschef på Rapunzel of Sweden.

Utöver YouTube-satsningen har också ett samarbete med tre svenska modeller och influencers påbörjats. Lisa Anckarman, Annie Ericson och Emma Sukurica driver alla framgångsrika sociala kanaler. De kommer att till stor del vara Rapunzel of Swedens ansikte utåt i alla kanaler.

- Det är fantastiskt inspirerande att få jobba med så drivna och självständiga kvinnor, det ligger precis Rapunzels anda, säger Eva Fraenkel.

För mer information, pressprover eller högupplösta bilder, vänligen kontakta:

Rapunzel of Sweden | Eva Fraenkel | eva.fraenkel@rapunzel.com | 070 27 62 620