Rapunzel of Sweden inleder samarbete med VASS Productions

Rapunzel of Sweden inleder samarbete med VASS Productions

Rapunzel of Sweden är stolta över att presentera ett nytt samarbete med VASS Productions. VASS Productions kommer att ta ett helhetsgrepp och sköta det löpande PR-arbetet i Sverige.

- Det är väldigt roligt att få presentera Rapunzel som ny kund på VASS. Rapunzel har en imponerande produkt som hjälper kvinnor att höja deras självkänsla. Vi är stolta att representera ett löshårsföretag med högsta kvalitet som också är ett perfekt komplement till vår varumärkesportfölj, säger Ida-Sofia Klingspor, VD på VASS Productions.

Rapunzel of Sweden har under de senaste åren växt både i Sverige och internationellt. I januari tillsattes Eva Fraenkel som ny CMO för att kunna fokusera ytterligare på den internationella marknaden. Företaget satsar även på en vidareutveckling i Sverige och väljer att samarbeta med VASS Productions för att öka synligheten på svenska marknaden. Startskottet för samarbetet ägde rum i augusti med en lyckad jubileumsfest som VASS arrangerade i samband med att företaget fyllde 10 år.

- Vi har valt att jobba med VASS för att det är en personlig och professionell byrå. De brinner för varumärket på samma sätt som vi gör och vi tror på att vi tillsammans kan synliggöra Rapunzel ännu mer, säger Eva Fraenkel, marknadschef på Rapunzel of Sweden.

För mer information, pressprover eller högupplösta bilder, vänligen kontakta:

VASS PRODUCTIONS | Susanna Sjöberg | susanna@vassproductions.com | 08-796 94 44