Frisyrtips! Såhär kan du använda vår Hair Scrunchie.

Rapunzels lansering: Ger en riktigt fyllig och trendig hårknut på minuten

Som en uppföljare av vårens hårresande succé, Hair Scrunchie 20G, lanserar nu Rapunzel of Sweden den nya Hair Volume Scrunchie 40G för en superfyllig frisyr. Hårsnodden har extra mycket äkta löshår fäst runt gummisnodden och håret kan enkelt formas till din look.

Hårknuten är en av de enklaste och vanligaste frisyrerna som aldrig går ur tiden samtidigt som den är extremt mångsidig. Den avslappnade knuten fungerar för alla tillfällen, allt från en vanlig dag på jobbet till bästa vännens bröllop.

Så enkelt är det: Sätt upp ditt hår i en tofs och fäst din scrunchie runt.

Et voilà, redo för röda mattan.

Hair Volume Scrunchie finns till försäljning på rapunzelofsweden.se och i Rapunzels Concept Stores som finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala och Helsingfors.

För mer information, pressprover eller högupplösta bilder, vänligen kontakta:

Rapunzel of Sweden | Eva Fraenkel | eva.fraenkel@rapunzel.com | 070-690 30 02