Trader Invest gör artikel och intervju om RealXIQ

Stockholm 16 februari 2017

UPPDATERING AV PRESSMEDDELANDE: Artikeln är nu publicerad av Trader Invest, för att läsa den innan nyhetsbrevet går ut, klicka på länken http://www.aktiebladet.se/index.php/boers/aktier/item/735-bostadsbristen-skapar-affarsmojligheter?utm_source=newsletter_1085&utm_medium=email&utm_campaign=alternativ-2

Trader Invest med publikationen Aktiebladet och en stor läsarkrets på sitt nyhetsbrev gör en artikel för publicering inom kort. Det är en artikel och en intervju med RealXIQ Styrelseordförande Peter Wittsten.

Artikeln kommer att publiceras denna vecka både genom nyhetsbrev och på aktiebladet.se.

Intervjun tar upp ämnen som pågående nyemission, bolagets syn på marknad och konkurrens samt hur man ser på framtiden för både bolaget och aktieägare.

För att få ta del av artikeln först, prenumerera kostnadsfritt på nyhetsbrevet aktiebladet.se

Fullständig information om pågående nyemission finns hos fondkommissionären Aqurat.