Rebtel Nominerade till Årets Pressrum 2012

Rebtels PR-ansvariga Anna Ålenius Mathson säger:

"Rebtel har blivit nominerade i två kategorier inom IT och Årets Globetrotter. Vi är glada över de fina nomineringarna och håller tummarna. Rebtel har jobbat med pressrum i USA, UK och Sverige sedan april i år och har även synkat allt material till vår egen sajt".

"Nu kan vi skicka ut nyheter precis när vi vill och alltid ha det senaste materialet på webben. Vår webbavdelning är såklart glada över att vi slutat tjata på dem om att lägga upp pressreleaser varje vecka".

Vi önskar alla pressrum lycka till! Se fler nomineringar här.

• årets pressrum
  • webbsynk
  • gratis telefoniapp
  • mynewsdesk

Rebtel är världens största leverantör av mobil IP-telefoni, efter Skype. Idag har den snabbväxande tjänsten mer än 17 miljoner användare som tillsammans ringer över en miljard minuter per år. Under 2012 kommer företaget att omsätta 600 miljoner kronor (85 miljoner USD). Användarna ringer helt gratis eller till lågt pris genom appar för smartphones, PC eller från vanliga telefoner. Rebtel har 75 anställda på huvudkontoret i Nacka Strand, Stockholm. För mer information, eller för att testa Rebtel, besök www.rebtel.com.