Reflex Arkitekter breddar kompetensen

Pressmeddelande   •   Dec 09, 2015 10:26 CET

Reflex Arkitekter har anställt Eva Sjölander som projektledare på inredningsavdelningen. Eva har 15 års erfarenhet som projektledare för förändringsprojekt inom offentlig miljö, senast från Ciceron Projekt. Eva har erfarenhet från såväl stora och komplexa uppdrag till små projekt. Hennes styrka ligger i tidiga programarbeten, behovsanalyser, aktivitetsbaserade arbetssätt samt att driva projektgruppen mot givna mål.

Reflex har även anställt Greta Nordin som marknadskommunikatör. Greta är grafisk formgivare och har tidigare erfarenhet från reklambranschen.

Reflex Arkitekter

Företaget startades 1999 och har idag ca 60 medarbetare. Läs mer på www.reflexark.se

Kontakt

För högupplösta bilder kontakta Greta Nordin, Reflex Arkitekter, 08-702 64 34, 070-758 64 34, greta.nordin@reflexark.se