AeroMoov PopUp Resesäng, stadig och mobil för de minsta

AeroMoov PopUp Resesäng är lätt och kompakt och fälls ut och ihop på några sekunder. Dess design gör den till en idealisk kamrat på familjens äventyr, små som stora. Användningsområdet är brett, ta med den på kortare och längre resor, använd den till vilan i trädgården/stranden eller på utflykten till parken. Framför allt är den en mysig säng för ditt barn hemma. Med dess högkvalitativa madrass är den en trygg och säker plats for ditt barn att sova i och en plats att leka i eftersom den kan användas som lekhage.

Enkel att fälla ut och ihop.

Öppna förvaringsväskan, ta ut resesängen och fäll ut den i en rörelse. Det är enkelt, inga delar att skruvas ihop eller isär. Benen fälls ut automatiskt. Allt du behöver göra därefter är att lägga i madrassen för att göra den till en säng - hemma eller på resan. När den inte längre används, förvaras den i sin väska.

Yttre dimensioner för monterad resesäng: L 130 B 92 H 63 cm

Enkel att transportera

Förvaringsväskan är idealisk att använda på resande fot. Robust, slitstark och med en förstärkt bas så den står emot hård användning. Dess smidiga blixtlåsöppning gör den enkelt att använda.

Dimensioner: L 73 B14 H 73 cm

Fjädervikt

Med en vikt på 3,5 kg, när den är tom, och 5 kg med madrassen, är AeroMoov PopUp Resesäng en av de lättaste resesängarna på marknaden.

Högkvalitativ madrass

AeroMoov PopUp Resesäng erbjuder en högkvalitativ PU-skummadrass (3 cm tjock) med bra stöd för barnets rygg. Mjuk och bekväm och lämplig för vardagsanvändning. Fäst med kardborre i sängens botten. Madrassöverdrag av polyester med PU-yta, säker och vattenavstötande.

Madrassdimensioner L 110 B 60 cm - justerbar till 80 x 60 cm med blixtlåsreglering.

Mellanläge för de minsta, snällt för ryggen

Till de minsta erbjuder resesängen ett mellanläge de första månaderna (monteras med blixtlås) där madrassen placeras. Enklare hantering och snällt för ryggen när bebisen läggs i och plockas upp ur sängen.

Babymadrassens dimensioner: L 80 B 60 cm

OBS: Praktiska urtag för fötterna finns i basen på sängen för att undvika att föräldrarna anstränger ryggen.

Alltid under uppsikt

Tre av sidorna är tillverkade av ventilerande och genomskinligt nät. De transparenta väggarna gör det enkelt att se barnet, oavsett om det sover eller är vaket. På samma sätt kan också barnet se vad som händer omkring det.

Sol- och vindskydd

Den skyddande sidan av sängen skyddar barnet från sol och vind. Skyddad från väderelementen kan barnet välja fritt att sova eller leka, oavsett väder eller varhelst ni är.

Säkerhet

Stålramen uppfyller Europas Säkerhetsstandard EN 716-1:2008 och A1:2013

Tvättbar

Madrassöverdrag och sängtyger kan tvättas i maskin.

Tillbehör

Välj bland UV-solskydd, myggnät och dra-på-lakan beroende på var du befinner dig. UV-skyddet skyddar spädbarnet från direkt solljus och skarpt sken. Enkel att fästa i sängen och viks enkelt ihop för kompakt förvaring. Myggnätet fästs enkelt ovanpå sängen för att hålla myggor och insekter borta. Dra-p-lakanet är mjukt och skönt mot barnets hud.

Kontakt:
monica.l@reirei.se

• Barn, ungdom

• sova
  • ergonomisk
  • resesäng
  • resa
  • säng
  • föräldrar
  • barn
  • baby

REIREI är  leverantör av innovativa barnprodukter med hög design och kvalitet i Skandinavien med varumärken som AeroSleep & AeroMoov, Babyzen, Ergobaby, Outlook, Orbit Baby, Pogu, Ubbi, UPPAbaby och Zazu.