BABYZEN: Nytt lägre pris på vinterns bästa accessoar.

Rulla lugnt och skönt överallt, BABYZEN har tänkt på allt. Med Babyzen footmuf kan du fälla vagnen  med  åkpåsen i.

Vinterns bästa accessoar finns i 9 färger och fälls tillsammans med din YOYO.
Och kommer nu dessutom till ett lägre pris.

Egenskaper

PRAKTISK

Går att fälla med vagnen
Väska ingår
Vändbar huva & avtagbart överdrag

VARM
Polar huva & dragsko för att hålla barnet varmt
Supermysigt material

VÄDERTÅLIG
Vatten- och smutsavstötande

STYLISH
Finns i 9 färger
Maskintvätt (30°)

PRIS: 1 199 kr (förr 1 499 kr)

Om Babyzen
Babyzen YOYO lanserades 2012 och har sedan dess blivit omtalad globalt för sin enkla hopfällning och att den ryms på kabinhyllan. I dag är YOYO+ ett komplett resesystem för den mobila familjen som erbjuder fyra vagnar i en; liggvagn, bilvagn, cityvagn och resevagn. Från nyfödd till toddler med en maxvikt på 23 kg med syskonalternativ. YOYO+ är kompakt och mäter endast 52 x 44 x 18 cm i hopfällt läge.

YOYO+ är lätt att förändra efter olika behov, kan bäras som en väska, köras med en hand, tvättas i maskin, är enkel att förvara och får plats där andra vagnar vanligtvis inte får plats! Att träffa vänner på stan, åka taxi eller tunnelbana, flyga till andra sidan av världen; allt blir enklare med YOYO+. Babyzen YOYO+ är officiellt accepterad som handbagage på en rad olika flygbolag, bland annat Air France.

• Skåne

REIREI är leverantör av innovativa barnprodukter med hög design och kvalitet i Skandinavien med varumärken som AeroMoov, AeroSleep, Baby Tula, BABYZEN, BuggyLOVE, Ergobaby, Ubbi, UPPAbaby och Zazu.

För mer information och högupplösta bilder kontakta:
Robin Hjärtström I PR&Marketing robin.h@reirei.se
tel: + 46 730 831 485 växel: +46 13 510 20 -