COCKTAIL WEEK PÅ RENAISSANCE MALMÖ HOTEL

Under veckan 6 maj tom 13 maj pågår Cocktail Week på Renaissance Malmö hotel. En ny klassisk cocktail kommer att erbjudas varje dag till specialpris.

Våra kreativa bartenders tagit fram vad de anser är de allra bästa klassikerna i cocktailväg, och under tisdagen den 6 maj till tisdagen den 13 maj så serveras en ny cocktail varje kväll till specialpriset 110kr/st.

Allt från cocktailen som ibland kallas den första Amerikanska cocktailen, till en riktig juvel med färgerna tre, till cocktailen som ”alla dricker” kommer under den här veckan att skakas, blandas och sippas på i Rosen Bar & Dining.

Följ oss på Instagram eller Facebook för att se vilken cocktail som kan avnjutas vilken dag!

För mer information kontakta,

Lina L’Estrade Marketing Manager

Renaissance Malmö Hotel

lina.lestrade@marriott.com 0709-772 780