Farang fyller 5 år!

Restaurang Farang fyller 5 år den 1 februari.

Under dessa fem år har vi serverat drygt 307 000 gäster hos oss i restaurangen.

I Sverige har vi haft äran att gästspela på bland annat Restaurang AG, Matbordet hos Mathias Dahlgren och Sturehof.
Utomlands har vi blivit inbjudna att servera Farangs mat och drinkar på Bar Tartine i San Fransisco, Bacchanalia i Singapore och L´Abattoir i Vancouver

Farang har varit med på flera privata och folkliga evenemang så som Taste of Stockholm samt Smaka på Stockholm. Vi har varit nominerade till många fina priser och är oerhört stolta att vi vunnit en del av dem.

Vår lillebror Jim Lim, Rice and Noodles öppnade 2016 i mathallen K25 och Farang har även utvecklat en väl fungerande cateringverksamhet som redan har fått vara med på många roliga tillställningar.

Våra återkommande Tiki-event har blivit fantastiskt populära och vår senaste satsning med nudlar i baren har fallit väl ut bland våra gäster.

Dessa fem åren har varit väldigt roliga och alla vi på Farang ser fram emot många fler!

Det är våra gäster som gjort allt detta möjligt och inspirerat oss att sträva till att bjuda på allt bättre mat- och serviceupplevelse.

Nu på torsdag är ni hjärtligt välkomna att fira med oss!
Vi lovar en ruggigt bra champagne på glas till fantastiskt bra pris.

• restaurangen

• Stockholm

Restaurang Farang bjuder dig på en upptäcktsresa till de sydostasiatiska matkulturerna i Thailand, Vietnam, Malaysia och Indonesien. Share food, delade rätter, uppmuntrar till att njuta av utmärkta och läckra matupplevelser, utan formell stelhet. Utöver maten erbjuder Farang spännande och fräscha cocktails, en intressant vinlista, avkopplande och chic atmosfär samt varmt välkomnande service.

Mikaela Hansson

Presskontakt Marknadsansvarig 08-6737400