Staffan Hellstrand gästar Lindboms Fåfänga 8/8 - rättelse

Rättelse- På grund av otillbörligt utnyttjande av bildmaterial i vår förra pressrelease publicerar vi en rättelse till tidigare pressrelease. Bild på Staffan Hellstrand skulle ej ha publicerats och får ej användas utan godkännande från fotograf Johan Hallberg, ett misstag från vår sida vi ber om ursäkt för. - Slut Rättelse

Tänk dej en grön oas med utsikt över hela Stockholm, lägg till en fantastisk grilltallrik. Föreställ dig ett husband med spelglädje och sväng som spelar hits från 60-talet och framåt. Nu finns det en sådan kväll på en av Stockholms mest sevärda pärlor Fåfängan. Med utsikt över världens vackraste huvudstad gästas LINDBOMS FÅFÄNGA lett av kapellmästare Lasse Lindbom av vänner varje vecka.

Gästartist 8 augusti: Staffan Hellstrand

Vår idé är enkel. God mat i form av härlig grilltallrik, bra musik framförd av några av Stockholms bästa musikanter, kända och okända gästartister, en intim och nära atmosfär, allt detta inramat av Stockholms bästa utsikt…

Insläpp från 17:30 Grill mellan 17:30-19:00, mingelmusik från 18:30 och konsert mellan 19:00-21:00.

Priser: Biljett förköp 195,-.
Drop in 220,-
Biljett och grilltallrik förköp 280,-.
Drop in 405,-