Pressinbjudan: Dags för första spadtaget för Riksbyggens Brf Enkelbeckasinen i Örebro

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2016 14:30 CET

På onsdag den 17 februari tas första spadtaget för 29 nya lägenheter som Riksbyggen bygger vid Norra Ormesta i Örebro, granne med naturreservatet Oset. Det första spadtaget tas bland andra av några av de blivande boende i nya Brf Enkelbeckasinen.

Riksbyggen uppför sammanlagt fyra hus med totalt 59 lägenheter vid Norra Ormesta i Örebro. I den första etappen, Brf Enkelbeckasinen, uppförs två hus med 29 lägenheter som är fördelade på 2-4 rum och kök. Lägenheterna är ljusa och luftiga med stora balkonger och fantastisk utsikt över naturreservatet.

Under ceremonin deltar några av de blivande boende i Brf Enkelbeckasinen samt representanter för Riksbyggen och entreprenören Peab. Efter att första spadtaget tagits bjuder vi på en värmande sopplunch.

Inflyttning i Brf Enkelbeckasinen är planerad till vår/sommar 2017.

Media är varmt välkomna att delta!

Datum och tid: 17 februari kl. 12:00
Plats: Vid bygget Ulsavilagatan 35-45. Vid Osets naturreservat, Norra Ormesta Örebro.

Skicka gärna en föranmälan till: jeanette.skahl@riksbyggen.se

Jeanette Skåhl, sälj- och marknadsansvarig Bergslagen Riksbyggen, 021-10 32 55

Kommentarer (0)