Pressmeddelande -

Rising Phoenix - Trilogin av artisten Yajna om att överleva depression och följa sina drömmar

Yajna från Sälen med rötter i Kiruna är mamma, passionerad artist, låtskrivare, sångerska, designer och producent. Yajna vill genom sin musik och arbete nå ut med sitt budskap om att älska dig själv, tro på dig själv och följa dina drömmar. I trilogin Rising Phoenix berättar Yajna sin historia om hur hon varit i det djupaste mörker i livet, och sedan hur kärleken till sina barn och musiken och hennes tro på Gud räddade hennes liv. Trilogin är inspelad i London och Yajna satsar nu på att nå ut med sin musik och sitt budskap både till den svenska och internationella musikscenen. Yajna har producerat alla sina musikvideos och hon har även dokumentären Woman om sig själv på Amazon Prime. Yajna släpper snart sin egen smyckeskollektion och driver egna skivbolaget Rising Phoenix Music Group. Yajna brinner för människors lika värde, veganism, Women Empowerment, psykisk hälsa och hon vill inspirera sin publik till att ta makten över sina liv och drömmar. Inom kort planerar Yajna att släppa ny musik där hon återigen har budskap som vi alla berörs av.