Rittal bjuder in till en virtuell mässa den 6 och 7 juni med fokus på det nya stora kapslingssystemet VX25.

Besök Rittals virtuella mässa - Upplev nyskapande kapslingssystem

Missade du Hannover-mässan? Ingen fara. Nu blir det en ny chans att uppleva en av de internationella innovationerna. Via en virtuell mässa presenterar Rittal återigen sitt nyskapande kapslingssystem VX25.

Det nya kapslingssystemet med stora golvskåp har utvecklats efter omfattande studier hos kunder i flera länder. Det resulterade i 150 förslag för det optimala systemet.

Under den virtuella mässan presenteras VX25 via livepresentationer med en chattfunktion och genom interaktiva workshops. Exempelvis kommer experter att visa de senaste funktionerna och montagefördelarna direkt på själva produkten. De ger praktiska tips om hur kontroll- och apparatskåpstillverkare kan förenkla och påskynda sina processer.

Den virtuella mässan www.rittal.com/virtualfair arrangeras på tyska den 6 juni och på engelska den 7 juni, från klockan 9 till 17. Kunder och andra intressenter kommer att direkt kunna ställa frågor och få individuella råd från Rittal-experter från hela världen.