fr.v Evert E, Rolf Karlsson, Peter Widman, William Karlsson, Annelie Köbi, Emanuel Karlsson, Linley Karlsson, Terese Nilsson, Evelina Magnusson, Alina Zälter, Rebecka Wiklund, Cecilia Axelsson, Christian Holmedal, Amanda With, Mirelle Fylke, Carina R

Hurra, hurra, hurra! Gasellföretag för 3:e året på raken

Rolfs Flyg & Buss har för 3:e året i rad utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri.

Ett år, fantastiskt, två år på raken - otroligt, men tre är ett magiskt nummer.

Kriterierna är tuffa. Varje år utses färre än en halv procent av Sveriges aktiebolag till Gasellföretag.

På några få år har Rolfs Buss & Flyg ökat sin omsättning från 40 miljoner kronor till 350 miljoner kronor och förra året levererade företaget upplevelser till 75 000 resenärer.

Men rekord och titlar innebär inte att Rolfs Buss & Flyg lutar sig tillbaka.

Gaselltiteln är ett prestigefyllt betyg, samtidigt en morot för företagets framåtrörelse. Aldrig glömmer Rolfs Flyg & Buss vilka som ligger bakom framgångarna:

”Ett Gasellföretag växer snabbt och vi gör det genom att hela tiden lyssna till kunden, våra värdefulla resenärer. Vi finns för dem. Kunden kommer först. Det varma kundsamarbetet och personalstyrkans teamanda gör att Rolfs Flyg & Buss utvecklas som ett kraftfullt, modigt företag i tiden och med synbara framtidsmål”, säger Emanuel Karlsson, vd för Rolfs Flyg & Buss.

Gasellkriterier 2016:

En omsättning som överstiger 10 Mkr